ԱՄՆ-ի հատուկ դեսպանորդ Սթիվ ՈՒիտկոֆը թույլատրելի է համարել Աբրահամի համաձայնագրերի ընդլայնումը, նշելով, որ Հայաստանն ու Ադրբեջանը կարող են միանալ դրանց ապագայում։ «Մենք կարծում ենք, որ շատ, շատ մոտ ենք այդ երկրներում հակամարտությունների վերջնական լուծմանը։ Ես կարծում եմ, որ երկուսն էլ կարող են ցանկանալ միանալ Աբրահամի համաձայնագրերին»,- ասել է Ուիտկոֆը։ ԱՄՆ-ի հատուկ ներկայացուցչի խոսքով՝ սա շատ կարևոր նախաձեռնություն է երկրի նախագահ Դոնալդ Թրամփի համար, և նա հավատում է դրան։               
 

Ավտոբուսները լքող քաղաքացիների փաստը չկանխատեսված հարված էր գծատերերի համար

Ավտոբուսները լքող քաղաքացիների փաստը չկանխատեսված հարված էր գծատերերի համար
23.07.2013 | 18:15

Մինչ մայրաքաղաքի տարբեր հատվածներում և հասարակական տրանսպորտում «գնային պատերազմ է» տեղի ունենում, զուգահեռաբար էլ`երթուղայիններն են դատարկվում: Այս ամենի արդյունքում վարորդները մեծ թվով «կլիենտ» են կորցնում:Եվ դա զարմանալի չէ, այդպես էլ պետք է լիներ:Կարծում եմ, գնային հաշվարկ կատարած մեր իմաստուն տնտեսագետները, ուղեվարձը թանկացնելիս պետք է այս ամենը հաշվի առնեին, ցուցաբերեին մի փոքր հեռատեսություն:

Վերջին թեժ եռօրյայի ընթացում, ինչպես նկատել եմ, քաղաքացիների այն ստվար բանակը, որն օգտվում էր երթուղային տաքսիներից, ավտոբուսներից, այժմ էլ ուղղություն է վերցնում`դեպի մետրո: Օրեր առաջ, եթե երկաթգծից օգտվողների թիվը շատ փոքր էր, վագոնները համարյա դատարկ, այս օրերին`լեփ-լեցուն:

«Սասունցի Դավիթ» կայարանի հսկիչն ինքն էլ փաստեց, որ մարդկանց հոսքը դեպի մետրո, օրեցօր ավելանում է: «Իհարկե դա միայն կապում ենք տրանսպորտի թանկացման հետ: Ցերեկային ժամերին վագոնները գրեթե դատարկ էին լինում, իսկ այս մի քանի օրը նույնիսկ կանգնելու տեղ չի լինում»,-ասաց նա:

Միկրոավտոբուսներն ու ավտոբուսները լքող քաղաքացիների հանգամանքը չկանխատեսված հարված էր բոլոր գծատերերի համար:Իսկ որոշ ազդեցիկ և պաշտոններ զբաղեցնող գծատերերն էլ, ովքեր մեծ դերակատարություն ունեցան գնային փոփոխության հարցում, պատկերացնում եմ` որքա՜ն են ափսոսում, որ առաջին հերթին Մետրոպոլիտենի ուղեվարձը չթանկացրեցին:

Հասմիկ ՄՈՎՍԻՍՅԱՆ

Դիտվել է՝ 2497

Հեղինակի նյութեր

Մեկնաբանություններ