ՀՀ ԱԳՆ-ն արձագանքել է Հայաստան-Թուրքիա սահմանային անցակետը Հայոց ցեղասպանության կազմակերպիչներից մեկի՝ Մեհմեդ Թալեաթ փաշայի անունով կոչելու մասին Թուրքիայի խորհրդարանում ներկայացված օրինագծին: «Հայաստան-Թուրքիա հարաբերությունների կարգավորման գործընթացում Հայաստանի Հանրապետությունը հաշվի է առնում Թուրքիայի Հանրապետության կառավարության պաշտոնական դիրքորոշումներն ու որոշումները»,- նշված է ԱԳՆ-ի արձագանքում։               
 

Ավտոբուսները լքող քաղաքացիների փաստը չկանխատեսված հարված էր գծատերերի համար

Ավտոբուսները լքող քաղաքացիների փաստը չկանխատեսված հարված էր գծատերերի համար
23.07.2013 | 18:15

Մինչ մայրաքաղաքի տարբեր հատվածներում և հասարակական տրանսպորտում «գնային պատերազմ է» տեղի ունենում, զուգահեռաբար էլ`երթուղայիններն են դատարկվում: Այս ամենի արդյունքում վարորդները մեծ թվով «կլիենտ» են կորցնում:Եվ դա զարմանալի չէ, այդպես էլ պետք է լիներ:Կարծում եմ, գնային հաշվարկ կատարած մեր իմաստուն տնտեսագետները, ուղեվարձը թանկացնելիս պետք է այս ամենը հաշվի առնեին, ցուցաբերեին մի փոքր հեռատեսություն:

Վերջին թեժ եռօրյայի ընթացում, ինչպես նկատել եմ, քաղաքացիների այն ստվար բանակը, որն օգտվում էր երթուղային տաքսիներից, ավտոբուսներից, այժմ էլ ուղղություն է վերցնում`դեպի մետրո: Օրեր առաջ, եթե երկաթգծից օգտվողների թիվը շատ փոքր էր, վագոնները համարյա դատարկ, այս օրերին`լեփ-լեցուն:

«Սասունցի Դավիթ» կայարանի հսկիչն ինքն էլ փաստեց, որ մարդկանց հոսքը դեպի մետրո, օրեցօր ավելանում է: «Իհարկե դա միայն կապում ենք տրանսպորտի թանկացման հետ: Ցերեկային ժամերին վագոնները գրեթե դատարկ էին լինում, իսկ այս մի քանի օրը նույնիսկ կանգնելու տեղ չի լինում»,-ասաց նա:

Միկրոավտոբուսներն ու ավտոբուսները լքող քաղաքացիների հանգամանքը չկանխատեսված հարված էր բոլոր գծատերերի համար:Իսկ որոշ ազդեցիկ և պաշտոններ զբաղեցնող գծատերերն էլ, ովքեր մեծ դերակատարություն ունեցան գնային փոփոխության հարցում, պատկերացնում եմ` որքա՜ն են ափսոսում, որ առաջին հերթին Մետրոպոլիտենի ուղեվարձը չթանկացրեցին:

Հասմիկ ՄՈՎՍԻՍՅԱՆ

Դիտվել է՝ 2579

Հեղինակի նյութեր

Մեկնաբանություններ